Vad roligt det är ...

... att läsa din blogg" Ett sånt sms fick jag av syrran igår kväll. Ja, jag kan hålla med om att den är dåligt uppdaterad nu. Det har varit otroligt mycket med jobb och trötta kvällar.
Jag har massor med bilder som ska läggas ut och det går så segt att ladda ner ifrån telefonen så jag måste bara hitta orken att plocka fram datorn någon kväll.

Nu är det nedräkning... Om två dagar bär det av till Ullared!! Det börjar redan att klia i shoppingnerverna.
Jag mejlade till mrA på jobbet och skrev att han skulle göra en shoppinglista på vad han vill handla, jag fick tillbaka "Halvera din" hmmm..

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad roligt att åka till Ullared! Riktigt avundsjuk!
Ha så roligt!

2013-05-23 @ 21:28:50
URL: http://www.tvapojkar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0