Äntligen

Äntligen är arbetshelgen över! Det har varit en jobbig helg med eftermiddags skift fredag, lördag och idag... Med andra ord så har jag bara träffat min dotter under förmiddagarna och det suger verkligen. Jag kan helt ärligt och utan att tveka säga att jag avskyr att jobba eftermiddagar och nätter.  Det är väl inte heller en hemlighet att jag håller ögonen öppen för ett nytt jobb.
Jaja... I morgon är det en ny vecka med nya utmaningar, det är bara att ladda och försöka hitta ny energi. Det har varit dåligt med det den sista veckan.. Det blev istället mycket funderingar och tankar, velningar fram och tillbaka och ännu mer funderingar. Vilken fot ska man stå på? Den som står kvar på backen eller den som kliver framåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0