En grön första advent?

Kikar ut genom fönstret, sol och inte en snöflinga så långt ögat når. I går var det +10 grader och idag +3. Det är första advent på söndag och det ser ut som att snön lyser med sin frånvaro även då.
 
Min kära dotter är väl medveten om tomten detta år. Hon pratar redan om att han kommer med paket på julafton om man är snäll. Shit tänker jag.... Hur lätt är det att få någon som är tomte på självaste julafton??
På dagis har dom pratat om att man dansar runt julgranen för det pratar hon mycket om. Jaja då vet jag vad jag ska göra så fort granen kommer på plats, man lär ju få ta en sväng om eller två!
 
Jag har alltid gillat julen med allt vad den tillför. Nu när mini mee börjar att förstå så är det mycket roligare.
 
 
                                              
 
 
 
 
         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0