Kalas!

Idag är det inte vilken dag som helst, idag är det syrrans födelsedag! Grattis Blondie! Efter jobbet kommer jag med familj och paket!
 
Nu vill jag att det ska bli snö i massor så att det blir riktigt mysigt till första advent. Det ser ut att vara ganska långt bort än så länge... +1 grad, solsken och typiskt höstväder. Vad hände??
 
Egentligen skulle jag ha jobbat 17-03 idag men fick byta skift till dagtid, inte mig emot. I kväll blir det så mycket bättre på tv:n eftersom det är min favorits dag, Ulf Dageby. Vem är han tänker många... Han var med i nationalteatern och det var mina favoriter när jag var yngre så i kväll sitter jag fastklistrad och nynnar förhoppningsvis på gamla godingar! Jag hoppas att någon sjunger "men bara om min älskade väntar" eller "barn av vår tid". Visst, han börjar bli lite gammal men han sopar fortfarande golvet med många.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0