Snart så!

Att klockan tjuter och det är dags att stiga upp kan vara jobbigt, men när klockan är 04:00 och försöka att få tårna utanför täcket är inte lätt.
Minnah kunde inte sova igår så hon fick mysa ner under mitt täcke, så när jag skulle stiga upp ifrån hennes andetag och hennes arm mot min rygg var inte lätt. Jag älskar att få vakna i hennes närhet, jag skulle kunna sova med henne tätt intill mig varje natt.
 
Jaja, jag får tänka positivt...  Jag slutar tidigt... Jaha vad gör det? Jag ska vara på företagshälsovården två timmar senare så det är ingen mening att åka hem emellan...
 
Men snart så!! Snart så slutar jag... det är bara några timmar kvar...
 
I helgen blir det kalas och mys... Både min bästa vän och min styvfar fyller år. Mys i massor blir det med Minnah eftersom jag åker till Sollefteå på söndag och blir borta nästan en vecka. Separations ångesten kommer vandrande som vanligt.
Jag ska vara kursledare i en facklig kurs, jag trivs verkligen att jobba fackligt och efter nyår har jag fått min fackliga tid utökad med ytterligare en dag i veckan. Jag är så nöjd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0