Bullmorsa

Igår kom jag och Minnah på att vi skulle baka. Sagt och gjort, där stod jag med mjöl, deg, plåtar mm och Minnah gick och lekte... Tack tänkte jag. När det var dags för att strössla på det sista så kom hon tillbaka och hon var så nöjd att hon fick fixa det själv.

Idag har det varit fackligt arbete för hela slanten och väl hemma så fortsatte jag med operation "måla byrå". Fan vad jag ogillar att måla. Min moster har målat om i stort sett hela hennes lägenhet och fixat och donat.. Men klagar inte. Här står jag med en jättefin byrå som kommer att bli ännu finare och svär över att det är ett pissjobb... Ja man kanske inte ska klaga... Stor eloge till dig Inger!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0