Jahaja

Då var det ett tag sedan igen...
 
Ibland när man jobbar mesta delen av den vakna tiden så finns det inte så mycket att skriva om. Livet rullar på som ett ekorrhjul och ibland hoppas man på att man snubblar till så att det finns en chans att hämta andan.
 
Det är mycket funderingar för tillfället om hur man ser på livet, hur andra ser på livet och kanske hur man borde se på livet. Man lever trotts allt bara en gång (vad man vet) och den gången kanske man ska ta tillvara på.
 
Igår hann jag och Minnah med lite kvalitetstid med mamma och moster. Lite shopping, fika och mys. När jag åkte och jobbade så följde Minnah med sin mormor hem. Jag tror att det var efterlängtat av den lille...
 
Fruktstund hos "mommo"
 
I morgon är jag ledig... mysigt tänker säkert vissa. Nej nej, då är det dags att kasta blommor ute och städa, byta gardiner mm inne.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0