Pepp tack!

Minnah är skjutsad till dagis, handling på Ica är gjord och nu är det bara resten kvar... Dvs städa, ner med gardiner, stryka gardiner, upp med gardiner, kasta uteblommor, plantera uteblommor och lite mer måsten, men luften gick ur mig.. Jaha nu sitter jag på soffan och försöker att komma på en anledning att slippa men jag kommer bara på mer saker att göra... Fasen vilket dödläge. Kan inte det plinga på dörren och där står Anneli? Nähä..
Kan det inte ringa någon som jag blir motiverad och inspirerad av? Nähä...

Nä det är väl bara att masa sig upp då. Nu tänker någon "ska hon byta gardiner utan att putsa fönstren?" Nej, jag hatar att putsa fönstren så jag lejer bort sånt 😜 hon kommer efter lunch. Fan, måste hinna duscha blommorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0