Äntligen snart hemma!

Jo men jag skulle ju åka tåg idag oxå. Planen var Knivsta-Uppsala Uppsala-Gävle Gävle-Sundsvall... Till Uppsala slapp jag tåg eftersom jag fick åka med mina underbara kollegor som skulle dit. Dom stressåt för min skull så att jag skulle hinna med tåget.
Väl på stationen så såg jag att tåget var försenat 50min... Jaha där rök anslutning ifrån Gävle... Först tänkte jag att det beror väl på Obama som är på besök i Sthlm. Det skulle ju bli rörigt i trafik... Men nej, dom hade ingen chaufför till tåget!! Jag tror jag döööör. Blev ombokad i Gävle och fick vänta en timme på nästa tåg. Snart glider vi in på perrongen hemma, ca2 timmar efter min planerade resa. Fan vad jag är less på SJ.
Nu vill jag bara hem och snusa på min underbara dotter, ljuset i mitt liv, hon som gör att det går lättare att leva och andas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0