Det går fort

Veckan har sprungit iväg... I bland känns det som att tiden rinner mellan fingrarna och man stannar upp och tänker "vad hände?"  Jag har jobbat fackligt hela veckan och avslutar med ett pass på mitt ordinarie jobb.
Jag inser att nästa gång som jag får sova längre än till 05:00 är nästa lördag, helt plötsligt så känns den kommande vecka som återigen en uppförsbacke... men det är väl bara att ta fart och ladda.
 
Igår kom Anneli med familj på middag och idag åker vi till dom på kalas eftersom Ebba fyller år. En mysig helg med andra ord. Minnah pratade hela dagen om att Ebba och Amanda skulle komma och när dom väl kom så var hon så nöjd. Hon är blyg mot Tomas fortfarande men hon gillar verkligen honom, när dom skulle åka hem och hade stängt dörren så stod hon kvar i hallen "kram Tomas", så det var bara att ropa in honom igen så att han fick en kram av en blyg liten tjej. Hon är ju så go... På slutet av kvällen kunde hon knappt hålla ögonen öppna och hon somnade på några sekunder.
 
I går natt kunde jag inte somna, jag kunde inte sluta att tänka på Hobbe som gick bort för 1 år och 9 månader sedan. Jag saknar honom så otroligt mycket. Jag tänker ofta på honom men det blir mer när jag inte mår riktigt bra. Att bara få krama honom en gång till... att bara få sitta bredvid honom... bara få känna närheten...
Jag klarar inte av att begrava hans urna än... det får vänta ett tag, kanske nästa sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0