Vilodag

Imorgon är det min lediga dag den här veckan och det stabil så skönt!
I september kommer det att bli mycket jobb... På gränsen till nästan lite för mycket, men det går bra när manvalet att det bara är under en period. Plus att det är sååå mycket som jag skullevilja göra så att jag behöver en lite större buffert.
 
Ibland kan man känna sig så här matt och mosig... Inte för att manjobbar... Jag vet egentligen inte riktigt varför. Men känslan av att man är matt, mosig, orkeslös, otillfredsställd, rastlös och på språng samtidigt är en kombination av förvirring. Kanske är det för att hösten kryper sig på eller är det för att det måste hända något... Ja jag vet faktiskt inte.
undra om jag har kommit in i en period där jag funderar mycket pga att jag har åkt tåg så många timmar de senaste dagarna... Jag brukar rensa skallen bra när musiken är i öronen och landskapen swichar förbi...
 
Nu är det dags att hasa sig till sängen efter en stressig dag på jobbet...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0