Dagarna springer iväg!

Det går undan och vips så är jag inne på sista semesterveckan.
Förra veckan hann vi med trolska skogen och en lekdag hos syrran, sedan åkte Minnah till sin pappa och jag blev sjuk.




Trolska skogen var en rolig upplevelse för barnen!


Att leka med kusinen Sara är alltid roligt och dom trivs bra i varandras sällskap.

Jag och Minnah hann även med ett restaurangbesök med min underbara mamma, fasen vad gott det var!



Under lördagen fick jag sällskap av en trevlig liten dam som var nyopererad 

Just nu börjar jag att bli väldigt rastlös, har varit dålig sedan i fredags och idag blev Minnah sjuk, så i dag har vi legat nerbäddad båda två. Hon har tydligen höstblåsor, helt prickig på handflator, under fötterna och lite på mage och rygg plus lite feber på det. Nu har jag läst på om detta och jag börjar tro att det är detta som jag har åkt på oxå, symtomen stämmer bra in (förutom prickar på händer och fötter) och set kändes lite konstigt när doktorn sa till mig att jag hade fått en allergisk reaktion eftersom jag aldrig har varit allergisk mot något. Jaja, vuxna får allergitabletter för att bli fri det och jag fick såna utskriven så vilket av dem det än är så borde jag bli frisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0