Härliga semester!

Det är vår tredje dag här i vackra Lysekil och vi trivs som fisken i vattnet!
Gårdagen började med ett översvämmat badrum, när vi fick ordning på problemet så blev det en heldag på Liseberg. Barnens lycka var total och Minnah åkte 12 karuseller! Hon skulle göra som stora tjejerna och sträcka armarna i luften när hon åkte... Och den nervösa mamman satt bakom och höll i henne. Jag kan villigt erkänna att efter 12 barnkaruseller blir man måttligt yr i huvudet!


När lillen somnade så gjorde jag som förra året, utmanade mig själv på berg och dalbanan fast i år blundade jag inte, en av Europas högsta och jag undrar fortfarande vad fasen jag gjorde där!
Jag hann även med flum ride (stock i vattnet så man blir blöt)

Idag har vi softat med att fånga musslor och fiskat krabbor.
En skön dag med glada barn!
Nu vankas det grillspett och lite rödvin, alltså glada föräldrar oxå..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0