Ide

Jag har varken haft motivation eller ork att uppdatera här. I två veckor har jag legat sjuk och knappt haft någon ork... Första veckan kände jag paniken stiga eftersom bellmanstafetten närmade sig med stormsteg.
Det slutade att jag var med i Bellman laget även fast jag var sjuk och åt tre olika mediciner. Det tog mig 37 min att ta mig runt min sträcka på 5km i spöregn. En ganska okej siffra med tanke på omständigheterna. Men roligt som fasen hade vi!!



Vardagen knallar på.... Jag har i stort sett knallat med utan att ha ett riktigt mål. Ibland har det känts som att jag bara ser hur mitt liv åker förbi och jag står orkeslös vid sidan om allt.

I dag hämtade jag Minnah, så i helgen blir det mys för hela slanten. Inte försöka se sig om i backspegeln, inte försöka analysera och inte låta sig känna sig svag.




Nya tag... Nya blickar framåt... Nya mål i  livet... Nya kunskaper... Nya förutsättningar... Nya sorger... Nya saknanden... Nya krafter... Nya människor... Nya tankar... Nya förhoppningar...
... Ny vecka.. Bättre vecka.,. Bättre tankar och gladare humör!! Keep on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0