Semestern gick fort

En vecka i Lysekil gick väldigt fort. Vi hade det trevligt trots att det blev några motgångar under resans gång.
Vi passade på att återigen besöka vackra smögen och det känns verkligen som att man promenerar i ett vykort när man är där.







Grymt goda räkmackor och grymt stora båtar värda miljoner är vardag där men ack så trevligt!
Det var skönt att komma hem igen till min säng, min lägenhet och mina trevligheter.
Minnah är hos sin pappa och jag har passat på att haft trevlig egentid.
I morgon kommer lillen igen och då bär det av på nya äventyr!

Just nu är jag väldigt nöjd med min tillvaro och det mesta flyter på. Jag trivs med livet helt enkelt och det är en härlig känsla!


Nu blir det en efterlängtad joggingrunda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0