Äntligen en ledig helg!

Det vankas fredag och en hel ledig helg! När inträffade det senast? Ingen aning....
 
Ikväll ska jag ut och äta med mina fackliga kollegor och det är alltid lika trevligt. Resten av helgen blir lugn och fin. Minnah kommer i morgon och hon har vattkoppor... hm det är lite oklart om jag har haft det så spänningen är olidlig... blir jag en salami eller inte? Jag hoppas att Minnah hinner att bli någorlunda kry tills julafton... mammas gogumma måste ju ladda paketöppnar fingrarna!
 
Jag har verkligen kommit i gång med mina promenader och det känns otroligt skönt! Hittills denna vecka har jag gått 2.9 mil och jag har bestämt att jag ska komma över 3 mil. När jag går min 7km runda så är hälften av sträckan uppförsbacke och det känns verkligen när man kommer hem. Det är så skönt och jag känner mig piggare i kropp och själ.
Det känns som att jag börjar att komma tillbaka till mitt liv som en glad och förväntansfull tjej som laddar för framtiden! En härlig känsla!
 
 
Snart ska jag hem och sova för att ladda till en trevlig kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0