Vart tog veckorna vägen?

Igår insåg jag att det bara är två veckor kvar till jul! Gah, hur ska jag hinna med mig??
Det har varit några hektiska veckor med ca 60timmars arbetsveckor och massor med saker att göra.
Jag har äntligen kommit igång med promenader igen. Förra veckan blev det sammanlagt 1.7 mil så det går åt rätt håll.

Det är härligt och fridfullt när man väl kommer ut och rör på sig. Bra musik i öronen och vacker utsikt gör det så mycket enklare att bli motiverad. 

Igår hämtade jag Minnah och vi fick upp julgranen och lite pyssel, idag fortsätter vi med att utsmycka lägenheten till ett tomteland! Det är så mysigt!

Bilder på tomteland kommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0