Då var helgen över igen...

Gårdagens bio blev lyckad. Det blev lite svårt att sitta still de sista 20 minuterna för Minnah. Hon tyckte att tv:n var stor!

Idag var det dags att packa väskan för en vecka i Örnsköldsvik.
Det kändes lite vemodigt att åka ifrån Minnah igen men hon var så glad över att mormor ska vara med henne i morgon.

Det blev en jobbig bilkörning som tog längre tid än beräknat... Snö, regn, slask, nollgradigt, blåst och mörkt. Det gick knappt att köra om eftersom att det inte var plogat. Lite trist att inte ha någon att surra med var det oxå. Nu har jag och min kära kollega ställt ordning i utbildningssalen, fikat och varit på affären... Mina ögon vill gärna falla ihop så jag lyssnar på dom och kryper ner i sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0