Ingenting, ingenting... Det kom och det försvann!

Jaha, det mesta tinade bort, sedan damp det ner en hel del i helgen. Var det bara för att få massa slask? Idag har det varit en riktig vårdag med +8 grader, så det blev till att plocka fram vårjackan och med den kom vårkänslorna!
Innan mitt eftermiddagspass på jobbet så var jag och hälsade på syrran och hennes kollegor. Jag tror att jag gjorde lite facklig nytta där. Det där med facklig organisering sitter liksom ganska nära hjärtat och det är lätt att halka in på det ämnet plus att hjälpa till med det som går. 
Nu är det dags att mysa ner under täcket och hoppas att det är någon som tassar in och kryper ner intill mig och viskar " jag ääälskar dej mamma" mmm vissa har tur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0