Inte helt rätt!

Det har varit mycket fackligt arbete den gångna veckan. Roligt är det men jag kände mig helt tom i huvudet och med resultatet i handen så kan jag konstatera att det nog var helt tomt också.
I lördagskväll var det dags att fira mammas 60 års dag. Jag tänkte försöka att vila lite på eftermiddagen men det hann jag inte. Stressade för att göra mig färdig och insåg att min underkjol till klänningen var borta, jaha, måste hinna att köpa en ny innan festen... Väl i bilen så skulle jag räta till klänningen då jag inser att den sitter fast i dörren!! Fan, den släpas i snön!! När jag stod utanför Minnahs farmor och farfar(som skulle vara barnvakt)så inser jag att jag har tagit fel väska, väskan jag håller i handen innerhåller en kalender och en blöja! Frasen " det är inte sant" med en suck till avslut kändes bekant. Väl på H&M så inser jag att jag kan ju inte betala för kjolen och fick ta mrA:s kort.
Efter en ny underkjol, borttvättat vägsalt och en suck så kom vi fram till restrerande släkt, dock utan väska. Som tur är så har jag en underbar vän som åkte hem och hämtade min väska och tillbaka till stan igen, 3 mil.
Igår satt jag och filurade lite när jag insåg att pärlan på min tand var borta... "Fan, jag har svalt min pärla!!!" 
Nu sitter jag här med en silverfärgad platta på tanden och ser inte helt okej ut.
Nu kan det väl bara bli bättre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0