Onödigt gott!

Efter en lång arbetsdag var det dags att glida ner i soffan ett tag... Det kändes verkligen som jag hade pyspunktering, luften gick ur helt. 
Jag provade ICAs riskakor med äppel och kanelsmak, men dra p***** i lösgruset vad gott det var! Nästintill beroende framkallat. Mitt intag av kalorier är tyvärr förbrukade i dag, annars hade jag nog mulätit hela paketet!
Jag kan lätt rekomendera att smaka.

Jaha, då rullar pengarna igen. På tråkiga saker.
Bagageluckan hakade upp sig i går på något slags mellanläge. Den gick inte i lås samtidigt som den inte gick att öppna. Självaste låsanordningen hade hakat upp sig tydligen. In med bilen till berners... 7 timmar senare var det dags att hämta den. Låser upp ovh det tog inte många sekunder "klick, klick, klick" va fan!!! Låset låter fortfarande och nu fungerade det inte alls. Jaha då var det bara att låsa bilen och bege sig in och berätta att dom fick tillbaka min bil, ringde skjuts igen och åkte lite surt tillbaka till jobbet, jaga då blev jag utan bil tills i morgon. Har man inte utgifter så  kan man ju alltid skaffa sig det. 

I morgon är det en ny dag med nya möjligheter och nya tag! Dagen blir inte bättre än vad man gör den till och jag har bestämt mig för att göra min dag trevlig och positiv! Äntligen fredag och helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0