Äntligen helg!

Det blev mycket åkande och jag känner att jag här varit lite här och där på senaste tiden. Visst är det jätte skoj att få arbeta fackligt, det trivs jag jättebra med, plus alla vänner jag har runt om i landet... men jag saknar Minnah så mycket när jag är borta. När jag kommer hem så vill jag bara ha henne nära hela tiden.
 
I morse ruskade jag liv i tuppfan vid 04:00, hasade mig upp och började arbeta kl 05:00. Jag får trösta mig med att jag slutar  före lunch.
 
Idag hoppas jag på ett samtal! Ett samtal med en kvinnlig röst som säger att min beställning har kommit! Hon trodde att det skulle komma en leverans idag. Det är en golvhylla med tre plan som ska infinna sig i sovrummet! Det fann så dåliga bilder på den så bild kommer när jag får hem den.
Min "skänk" eller vad det är som jag fick ärva ifrån min moster är färdig. Lackeringen blev kanonbra och nu är spegeln på plats och väntar på hämtning! fiiiint!
 
Idag när jag har hämtat Minnah ifrån dagis så har jag lovat att vi ska åka på affären med lilla kundvagnen (ica på byn) och handla fredasmys.... Undra vad det kan bli? "sipps" och dipp är ju favoriten...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0