Då var det dags igen

Nu sitter jag här på tåget som tar mig söderut igen. Förra veckan var det två dagar i Stockholm för lite möte.. Den här veckan blir det tre dagar i Stockholm för utbildning och sedan fortsätter jag med två dagars handledareträff i Borås. 
Idag fick jag med mg ett resesällskap, inte ett trevligt sällskap.... Mitt resesällskap denna gång är i form av ögonifektion...Kul... jätte kul.... Vaknade imorse med att jag inte fick upp ögat. Dett var bara massa var och äckel. Som tur var så fick jag en tid hos doktorn 09:15. Jag lämnade Minnah på dagis kl 09 och dagens resa började 11:15 så det blev jätte smidigt. Jag fick med mig droppar som jag ska ta några gånger om dagen så jag hoppas att svullnaden går ner fort.
 
Idag fyller mamma 60 år! Hipp hpp hurra på din födelsedag älskade mamma!
 
 
Nu ska jag kolla läget och försöka bli vän med ipaden så att jag kan kika på film. Den hakar ju bara upp sig, kanske för att vi passerar stora skogarna men jag ser att hon som sitter framför mig kan kolla utan problem. Men det är nog som vanligt när det gäller mig och teknik, handhavande fel..... Fungerar inte det så får jag ta fram boken, just ska jag börja läsa lustspelet som Charlotta Lindell har skrivit, "En berättelse om skor, sex och syndiga lekar i storstaden" Helt i min stil med andra ord. Efter att ha läst färdigt Tiffany Reiz böcker så har jag satt en hög ribba. Jag hoppas verkligen att denna bok är minst lika bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0