Gäääsp

Att stiga upp 03:50 fungerade ju sisådär.. Jag ställde om larmet till 04:10 och när jag väl steg upp så hade jag väldigt bråttom. 20 minuter att försöka få till ett piggare utseende, packa med frukost och ta bort is och snö ifrån bilen, med andra ord så började dagen med stress.
När jag kom halvvägs så såg jag att jag låg jämn sides med Hector (ett långt timmertåg) och insåg att jag måste köra ifrån detta väldigt långa tåg så att jag slipper att stå och vänta på att bommarna ska åka upp efter att tåget passerat stan. Man kan säga att det var tur att jag var ensam på vägen så jag hann. Precis när jag passerade järnvägsöverfarten så började bommarna att åka ner... Phu! Jag kom i tid till arbetet även denna morgon!
 
Även fast det bara snöade ca 1 cm i natt så var det mysigt med det lilla vita på marken och jag hoppas att det kommer mer...
 
Idag blir det en taktikvila när jag slutar och sedan gardinbyte innan jag hämtar Burre på dagis.
Jag är ledig hela helgen och jag ska bara njuta av ledigheten för till veckan drar ett lite mer hektiskt schema för resten av januari i gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0