Myshelg

Äntligen har det kommit så pass med snö så att vi kan åka kälke och buse lite i snön! Minnah är supernöjd och jag är supertrött, att dra omkring henne på en snowracer i uppförsbacke, oplogad väg och på gräsmattan sätter sina spår. Men att se henne nöjd är härligt plus att det är bra träning för mig.

Igårkväll kom Minnahs farmor och farfar. Det blev middag, bus och lördagsmys. Jag hade köpt Maria Montazamis röda vin och det var jättegott. Så nu blir det inhandling av en ny... Eller två.



Idag kom mamma på besök innan hon började jobba, Minnah ville inte alls att hon skulle åka hem. Hon var riktigt mormorsjuk.

I morgon blir det fackligt arbete igen, jag  trivs verkligen att jobba fackligt. Förut var det en dag i veckan men nu har jag fått utökat med två och det är jag tacksam för. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0