Tillbaka till vardagen

Sveriges junior kronor fick silver, men jag tyckte att dom kämpade bra ändå... Det är väl inte fy skam att komma två i VM heller.
 
Nu har vardagens lunk börjat igen. Det är skönt att få tillbaka rutiner igen. Det är väldig segt att ta sig upp ur sängen på morgonen och jag gruvar mig för i morgon när jag börjar 05:00.... Fyy vad jobbigt!
 
Jag har haft väldigt roligt åt Minnah nu några dagar, hon har sagt kommentarer som jag inte förstår vad hon får allt i från.
I helgen skulle jag vila med henne men hon kunde inte ligga still och ville inte alls slappna av, jag sa åt henne lite surt eftersom jag hade jobbat natt och var trött.... Då kom det... "Mamma inte glad, mamma tjurig" hmm
När hon hälsade på farmor och farfar kom nästa... "Mamma kommer hem sent, hon jobbar på Liseberg" WHAT??
I går kväll kom hon igen... "Faffa jobba på stranden"
Hon har en underbar personlighet och jag kan inte mer än att skratta åt hennes utlägg!
Underbara lilla goding!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0