50 nyanser...

... Av Jessie. Ja gårdagen började med att jag tog magnecylkroppen och satt mig ute och läste i tre timmar., ja då förstår man ju själv att man blir som en kräftstjärt framtill och magnecyl baktill. Idag drog jag och Minnah till stranden för att mysa och leka med Anneli och barnen. Jag solade då baksidan i eh tre timmar! Nu kan jag knappt ha bh band! Plus att jag solade vänster sida mycket mer så när jag tog av mig bikinin så såg det ut som att jag hade en vit bikini kvar, på högra sidan har jag knappt något märke... Så nu skimrar jag i olika färger och det är inte speciellt skönt nånstans! Men vi hade ju trevligt i allafall och i morgon jobbar jag hela dagen så att mina 50 nyanser får vila.



Lilltjockis är vackert gravid! Likt en 70 åring står hon vid strandkanten och försöker att ta lite vatten i tron om att dopningen ska bli lindrigare. Minnah ville leka med henne och hon följde snällt med.

Min soffa skulle komma tidigast nästa vecka men igår fick jag ett sms färder stod att den har kommit. Sagt och gjort, nu är soffan hemma och jag njuter! Bye bye träfotölj!!!!



Nu återstår en slagborr och händig hjälp för att få upp två tavlor. Någon?? Kaffe finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0