En helt vanlig lördag

Jag känner mig helt tom i huvudet, har massa tankar och funderingar i huvudet men jag får inte riktigt ner dom i skrift så jag behåller dom för mig själv ett tag.

Idag kom Anneli och barnen på middag. Det är så skoj att se Minnah när hon pysslar med Ebba.

Igår tog jag en tripp till syrran för en promenad. Det blev västmarken runt som är 9km. Det är både uppför och nerför. En backe kallade syrran för rumpbacken, då skrattade jag men nu förstår jag varför.... Jag fick en dån grym träningsvärk i baken!! Det var riktigt skönt att röra på sig men idag är det riktigt skönt att vara still!

Nu är det dags att krypa ner i sängen bredvid gogumman. I morgon är det dags för kalas hos Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0