Härliga tider!

Det har varit riktigt härliga dagar och jag och Minnah har haft riktigt mysigt.
Först följde hon med mig till frissan och hon var så otroligt snäll. Jon fick låna deras övningsdockor att borsta på och hennes häst var så klart med och fick bli fin i håret.

Vi har varit och shoppat, myst och fikat på birsta city. Som vanligt när vi skafika så blir det "vardagsrummet" som Minnah kallar charm uppe för.



Det har blivit två dagars firande av hennes tre årsdag som var när hon var på semester. Herre jäklar vad hon har fått grejer och hon har lite svårt att slita sig ifrån sitt rum... Det är pippihus, gunghäst, möbler, pippiservis, filmer, kläder och massa mer.

Jag ville göra en jordgubbstårta och hon ville ha en grön (prinsesstårta) så det blev båda. 
Nu är hon med sin pappa och jag jobbar i två dagar. Ikväll blir det en joggingrunda runt västmarken med syrran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0