Jobbigt som attan!

I morse vaknade jag första gången 05:30, insåg ganska snabbt att det är lite för tidigt att hasa sig upp. När jag vaknade nästa gång var klockan 09:30 och jag drog igång dagen med en joggingrunda på 5km. Jag behövde rensa både kropp och huvudet. Det var riktigt skönt men fasen vad varmt det var!! Med andra ord var det svettigt men skönt.
Jag tänkte börja dagen i morgon med samma sak.. men ändra på slutdestinationen, jag joggar min runda sedan sticker jag till Anneli och slänger mig i sjön och blir liggande där ett tag!
Det var så härligt i går när jag hade ätit middag med Anneli och hennes familj. Efter maten var det bara att svida om till badmundering och slänga sig i det svalkande vattnet. Dom bor verkligen i ett litet paradis.
 
Nu har jag en timme kvar på mitt skift och jag längtar hem till min lugna vrå och en ipren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0