Lilla Sallys dag

I lördags var det dags för dop, det var min kusins dotter Sally som var huvudperson för dagen. Minnah tyckte att det var roligt när Sally fick tvätta håret i en kyrka. Det var ett vackert dop med massa trevliga människor.



Hej hej säger Sally!
Det blev lite taskiga bilder eftersom jag glömde kameran hemma och fick nöja mig med telefonen.



En av tre som ser glad ut... Det är ju alltid något 

Minnah och kusinen Sara tyckte att det var roligt att dom hade lika klänning


Det är inte helt vanligt att jag och syrran fastnar på bild tillsammans.


En jäkligt stel och sammanbiten selfie

Det blev mycket bilder och lite text... Men en bild säger ju mer än tusen ord... Tänk vad jag har skrivit mycket nu!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0