Mystid

Ligger hos mamma och väntar på att min morgontrötta dotter ska vakna. Det märks att hon har vänt på dygnet när hon var på semester och det är inte det lättaste att vända tillbaka.... Och det blev mitt jobb.
Under de här dagarna har vi verkligen tagit igen tid som vi inte har träffas på. Det är så härligt att vara tillsammans igen. Jag har säkert sagt det förut men, ALDRIG mer kommer jag att vara ifrån henne i två veckor!!!
Nu har vi kommit i ordning i vårt eget krypin och vi trivs båda två. Ännu en sten togs bort ifrån min magen...
Igårkväll jobbade jag så då var Minnah med mormor och lekte och efter jobbet åkte jag oxå till mormor och la mig. som vanligt full fart och Minnah är hel nöjd och ikväll jobbar jag oxå så då får mormor vara hos oss...
Dags att väcka fröken trötter....


Den nya lekparken fick godkänt på engång

Ett efterlängtat fredagsmys ville lillhjärtat ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0