Skrubba!!

Idag var det dags för att göra min bil fin inför de kommande semestertripperna. Att försöka skrubba bort vintern spår och rester ifrån asfalt är inte det mest spännande man kan göra på en fredag.... men nu är det gjort och bilen blev fin! Tack snälla mamma för hjälpen!
Jag hann även med en sväng till Birsta innan arbetet kallade. Där fick jag med mig ännu en möbel som måste skruvas... Jag blir tokig snart!! Kan folk inte bara tillverka färdiga möbler så att man slipper att ha ett hav av pussel på golvet??!!
 
Om två dagar är det dags att vara med min älskade dotter igen, fy vad jag saknar henne. Jag känner mig halv när jag inte är med henne... Jag har semester till veckan och några roligheter är inbokad och jag har en känsla av att lillgumman blir nöjd! Mycket kvalitetstid och mycket skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0