Slödagar

Igår slöade jag och Minnah i stort sett hela dagen, så skönt. Även fast jag har haft några lediga dagar de sista veckorna så känner jag mig ändå slutkörd och har ingen ork i kroppen.
En sak som jag skulle vilja göra är att strosa på något vackert ställe och sedan ha picknick (fast inte där det finns ormar), en helt avslappnad dag med inga måsten. Bara vara och mysa.
Tillbaka till verkligheten... igår kväll åkte vi till Anneli för att fira Amandas födelsedag. Minnah har verkligen blivit varm i kläderna och jag såg knappt skymten av henne för hon lekte med de stora tjejerna :-)
 
Det är riktigt härligt väder nu och äntligen har jag fått chansen att njuta både i går och  en stund i dag. Ljuvligt!
Om 11 dagar går jag på semester!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0