Svalare tack

Många säger att man ska inte klaga när vi äntligen har fått sommarvärme, men va fasen, det får ju vara nån måtta på temperaturen. Det kan gärna få vara runt +20 ett tag....
I helgen var jag och Minnah hos min moster och hjälpte henne att vara barnvakt åt lilla Sally. Trevligt att umgås lite längre än några timmar med henne. 

Jag har hittat en ny grillmästare! I söndags åkte vi till syrran och grillade och det var hon som stod vid grillen, fasen vad bra det blev! 
Kusinerna passade så klart på att leka!

Just nu ligger jag i soffan och försöker hitta orken, jag vet inte vart jag har lagt den... Eftersom Minnah åkte till sin pappa i söndags så kunde inte jag sova på natten, mardrömmarna avlöste varandra. Sedan blev det en lång arbetsdag med dubbla skift och det senare skiftet var ett rent helvete. När jag väl fick sluta så var en grym huvudvärk ett faktum och nerverna låg nog utanpå kroppen. Detta är ett resultat på underbemanning och idag känner jag mig helt slut.
Nä, nu är det dags att hasa sig upp och fixa ett någorlunda utseende så att jag kan åka om till stan och luncha med en kollega... Det är ju raggmunkstisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0