Hemma i verkligheten igen

Prag är en väldigt vacker stad och det kändes helt rätt att ha en liten minisemester där.
Fötterna värkte och blev uppsvällda av allt promenerade. Man går och går men ändå finns det jätte mycket som man inte hinner att kika på.
Shoppingen var kanon och jag fick med mig massor av påsar hem efter att ha fått stått på knä på väskan för att få igen den.



Karlsbron

Ett monument på karlsbron. Tog man där så skulle man få tur i livet så där stog jag och gnuggade


Ett galleri med 200 butiker.. Welcome to heaven!!

Fyllda påsar och ömmande fötter.

Jag kanske inte behöver förklara ovanstående.

Ölen fick också godkänt!

När vi kom hem var lilla gumman hängig så idag och i morgon vabbar jag och tar hand om min ögonsten. Jag lider med henne när hon är dålig och om det gick så skulle jag byta med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0