Kanonkul helg!!

I fredags var det dags för lite party! Det var min kusins sambo som blev firad eftersom hon har fyllt år. Jag hade riktigt skoj! Fan det där måste vi göra om!!! Agge är en människa som är så enkel och trevlig att umgås medoch jag tror hon hade lika skoj som oss andra.
Syrran tvingade med mig hem vid 01 och jag var inte alls sugen att åka hem men jag skulle till Sollefteå på lördagsmorgonen på årsmöte så jag är tacksam för att hon gjorde det.

Jag och min underbara syster... Det syns vem som kör och vem som var laddad för party :-)

Grym mat som vanligt!

Nu sitter jag på tåget söderut, min slutdestination denna gång är Norrköping. Där ska jag vara kursledare med min mysiga kollega ifrån Nyköping.

Med bra musik i lurarna så kommer den här tågresan att vara ganska skön. Längtar tills jag kommer till Stockholm och får mat i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0