Härliga helg

Det har varit riktigt skönt att vara ledig och bara njutit av sommaren. Träden är underbart vackra, Minnah plockar blommor så stolt (maskrosor) och vädret har varit underbart. 




Idag var det fullspäckat schema och det var skönt att det var dåligt väder. AC:n i bilen har tagit semester så idag när det blev massa bilåkning så startade jag vindrutetorkarna med nöje!

Idag var det dags att gå till vallokalen. En helt självklar sak eftersom det är demokrati i vårt land och då ser jag det som att det är bår skyldighet att rösta. Har man möjlighet att vara med att tycka och tänka så ska man det, eller? Jo!!
Om man inte har röstat men kommer med massa klag och åsikter sedan så tycker jag att man kan behålla det för sig själv. Sån är jag :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0