Jag saknar dig!!

Dagarna i Sollefteå gick fort. Intressanta dagar med mysiga kollegor.
Nu är jag hemma nerkrupen i soffan efter ett skift på mitt ordinarie arbete. Tiden gick otroligt fort eftersom det var mycket att göra. Middagen blev kl 20:00.
Idag passade jag på att byta däck på bilen, med min vanliga tur blev det dubbelt så dyrt eftersom det var punktering på ena däcket. Utgifterna avlöser verkligen varandra nu... Är det inte bilen så är det läkarbesök, medicin eller sjukhusvistelse.... Det är bara att försöka hålla humöret öppe och hoppas innerligt att det vänder snart.

Igår snöade det äntligen! Inte så mycket som jag ville men dom här fjunen är bättre än inget. Som jag har saknat dig snön!!! Nu håller jag tummarna att det ska vräka ner så att det blir fint ute och roligt att leka i snön.

En bra början...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0