Ledig helg

Efter att ha jobbat en vecka med en kropp som inte har återhämtat sig riktigt så var en ledig helg precis vad jag behövde. Förutom att städat Burres garderob, plockat undan sommarkläder och damsugit så har jag faktiskt inte gjort någonting. Soffan och sängen har varit mina bästa vänner och jag känner mig lite mer utvilad.
Burre har åkt till sin pappa och idag är det dags för mig att packa lilla väskan för en tripp till Sollefteå för lite fackligt arbete.
Med tanke på att det har varit halloween i helgen så bunkrade jag upp med godis ifall det skulle bli bus eller godis... Det dök inte upp en kotte så det är väl bara att gratulera lillen som får mer lördagsgodis nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0