Nu blev det fel...

... Är jag inte 20 år längre? Det fick jag beviset på i morse när jag låg bakis och hoppades att om jag blundade tillräckligt hårt så skulle jag försvinna. Nacken och ryggen ömmar, kroppen är trött som fan och jag känner mig sååå kraschad. Ska det vara så här?? Jag var ju så mycket piggare och orkade så mycket för bara några år sedan. Numer så blir man fundersam om man inte är bakis i två dagar efter något glas vin.
Att jobba dagen efter är ingen hit! Tro mig jag vet... Jag är i det läget nu...

Gårdagen var väldigt trevlig och kvällen passerade snabbt. Det blev mycket skratt och mycket dans! Vi var ute för att fira min styvfar Svenne som har fyllt 60år och syrran som snart blir 40år. Grattis underbara ni!!
 
I morgon är det en ny vecka med nya utmaningar. Håll huvudet högt och tänk positivt så blir även denna vecka bra! Men först ska jag fortsätta att längta efter min säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0