Högvarv och korta dagar

Dagarna rusar i väg och ibland får man rycka i handbromsen för att hinna med tankeverksamheten.
Minnah var så nöjd när hon hade varit hos frissan och hon såg sjukt stolt it när Petra lockade hennes hår. Gullhönan.., mitt allt.



Minnah och jag gjorde matmuffins till middag en dag och vi båda tyckte att det blev kanongott! 


Dagarna rullar på och den här veckan har innehållet mycket... Minnah har varit hos frissan, vi har ätit middag hos mormor och Svenne, jag har varit på bio som var kanonbra (medicinen), Minnah har myst med farmor och farfar, vi har lekt och pysslat... Jag har varit i Sollefteå på möte, Örnsköldsvik och hållt utbildning, jobbat fackligt, jobbat på taxi, städat och i fredagskväll sjönk jag ner i soffan som en fura... 
Mini me har åkt till sin pappa så nu är det en tråkig helg och en lång vecka.. När jag är själv utan Minnah så sover jag oroligt och har allmänt tråkigt...

Om någon vet med sig att det ligger en fin sänghimmel någonstans som skulle passa en liten prinsessa så är det bara att hojta till.... En vit nästan genomskinlig som man hänger i taket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0