Ljuvlig dag

Igår gjorde vi inte många knop. Vi steg upp vid 9:30 och njöt av den lediga dagen. Den mesta av tiden gick till att leka.
Efter lunchtid så tog vi en promenad i det vackra höstvädret, jag tänkte att det skulle vara trevligt att småsurra lite men ack vad fel jag hade!
När vi tog på oss kläderna så gick Minnah och hämtade sin rosa peltorkåpor, tog på sig dom och klättrade upp i vagnen.... Ja jag förstod piken så jag hämtade mina hörlurar och fick lyssna på musik i stället.



Det var den första promenaden efter lunginflammationen så det gick jäkligt segt även fast det var jättehärligt ute.
Det blev middag hos mamma och Svenne, kålpudding stod på menyn och det missas aldrig! Grymt gott som vanligt.




I morse vaknade jag med hosta och svullen hals.... VA FAN!!! Inte igen, jag orkar inte det!! Det är bara att hoppas att det går till sig under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0