Seg vecka

I veckan har det varit ett riktigt höstväder och med det kommer även myskvällar med tända ljus överallt. Det finns bara en sak som är positivt med hösten och det är mörka och mysiga kvällar.
I morse var det dags att hasa ur sängen kl 04:00 och bege sig till arbetet med start kl 05:00. På väg i bilen till jobbet så är det ganska lätt att reflektera att det är jag och några få till som är vaken. I de flesta fönster är det helt svart och det är nästan så att man hör djupa andetag när jag passerar staden....
 
 
 
 
I går blev det en riktig familjekväll hos syrran. Mamma, Svenne och jag var där och hälsade på och blev bjuden på pannkakor. Det var så mysigt att bara vara  med familjen men Minnah var hos sin pappa så hon var mycket saknad igår. Det är oerhört tomt på de veckor jag inte har henne, nästan att det gör ont i hjärtat. 
Idag kommer lilla godingen så vi får ta en lekdag i helgen med kusinerna istället.
Ikväll blir det fredagsmys för hela slanten och jag och Minnah ska bara rå om varandra. Jag längtar!!!
Att få vara henne nära är det bästa för mig.
Att få se visa henne vad jag har pysslat med medans hon har varit hos sin pappa är så roligt
 
 
 
Jag säger som Anders Timell: Tack för mig, Heeeej!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0