Äh va f**n!!

Insåg att det var länge sedan som jag uppdaterade här... Igen... Jo man får ju någon gliring i bland hur jäkla duktig jag är på att uppdatera..

Det har varit händelserika dagar.. I fredags var det dags för aw med jobbet. Minnah sov hos sin farmor och farfar och jag hade tänkt mig en rolig kväll ute.  På förkvällen kände jag att jag började att må konstigt, jag blev hängig och frysen... Vaknade på lördag och funderade på vem fasen som hade kört över mig medans jag sov. Inte bakis bara sjuk... Mitt i elendet kom jag på att jag och en vän var på big boy och jag kunde inte äta så jag tog med mig burgaren hem!! 

Den satt som en fläskläpp!!

Jag och Minnah skulle sova hos syrran och vara barnvakt. Minnah hade längtat i evigheter och äntligen var dagen här! Det var riktigt trevligt även fast jag mådde pyton. Barnen lekte som tokar och vi hann med lite lördagsmys innan det var dags för sängen.

På söndagen när vi kom hem så var Minnah slut som artist så det fick bli en taktikvila innan mormor kom på besök.


Igår var jag till doktorn. Diagnos: troligast lunginflammation, hon kunde inte lyssna riktigt på andningen eftersom jag inte kunde ta djupa andetag.det var bara att göra plats till en ny laddning medicin och inse att träningen försvann långt bort. Fjärde veckan som jag är sjuk... Alltså det är fasen inte ens roligt nånstans. Plånboken står som en gäddkäft pga alla läkarbesök och mediciner... Orken är helt borta i kroppen... Orken till ett bra humör börjar tyna... Känslan av att ha en tung jäkla bröstkorg är pissig...
Ja vad säger man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0