Fotboll

Idag följde vi med syrran och hennes barn till Alby i ånge där Signe spelade fotbollsmatch. Vi packade med oss picknick och det var riktigt mysigt. Minnah och Sara busade som vanligt och båda somnade i bilen på väg hem av utmattning.




Signe har blivit duktig att spela fotboll och hela hennes lag kämpade på bra, men tyvärr höll det inte ända fram till vinst. 

Med tanke på att jag inte är helt kry än så kände jag mig helt slut när jag kom hem så vi la oss på sängen och skulle mysa... Sagt och gjort... Båda deckade som klubbade sälar och vaknade 17:30. Behöver jag säga att Minnah var pigg som en lärka och var vaken till kl 22?

Nu är det dags att krypa ner i sängen även för mig.. Finns det något som är mer underbart än att mysa till sig bredvid sin älskade dotter och somna till hennes andetag? Nej det gör det inte!

I morgon är det en viktig dag för vårt land... Vad ni än gör, glöm inte att rösta!!!! Tjusningen med demokrati är ju att vi alla får vara med att välja. Det är vår skyldighet och rättighet att göra våra röster hörda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0