Givande

Idag har det varit full fart och hjärnan går på högvarv. Det som känns så tillfredsställande med att jobba fackligt är att hjärnan får arbeta och det är stimulerande... Det har varit en effektiv dag och det gick att pricka av mycket i planeringen.

Jaha... Nu då? Jag hade tänkt att "outa" en sak men jag håller på det någon dag till innan det blir helt officiellt. Nej syrran, det är ingen idé att fråga! Det här tar vi i min takt och det kommer när jag känner mig redo för det.

Två dagar kvar innan jag får träffa mini mee... Fan vad jag längtar.

Nu är det dags att sova. Jag kommer att somna med ett leende eftersom jag vet att syrra, mamma och moster är så jäkla nyfiken nu! Själv suger jag på karamellen lite längre *smack smack smack* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0