Kallt som attan

Väckarklockan pep 04:00 i morse... Behöver jag säga att det var okristligt tidigt och att jag var mer död än levande...
Mitt tåg mot Stockholm avgick 20 minuter sent... Att jag alltid måste ta tåget som går 06:04 för att hinna fram. Väl på tåget så åt jag lite frukost innan jag fick gamnacke och sov till Söderhamn. Där väcktes jag av att jag hängde över halva andra sätet som ett redlöst fyllo. Tur att det var tomt... Otur att det stog en skapligt fin kille i gången och ville sitta där.... Gulligt första intryck han fick av sin resegranne, yeyh!!! 
När vi passerade Gävle så såg jag till min förvåning att det snöade ute!! Ganska mysigt.

Här i Åkersberga är det kallt. Jag skulle lätt kunna tänka mig att sova med strumpor och fingervantar!

Nu är det dags att ta igen lite av nattens sömn så det är lika bra att slinka in under täcket och sova sött... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0