Nu är...

... Hösten här. Fan vad kallt!!!

Kom hem efter jobbet. Insåg att det är jäkligt kallt inne i min lägenhet. Trött som attan och orken för matlagning är borta. Bilen är på verkstad så jag tar mig ingenstans... Får man gå och sova då?
Idag är det en riktigt orkeslös dag och jag känner verkligen inte för nått, bara trycka ner mig i soffan och räkna fårskallar. Med tanke på att det finns bra många så lär jag vara sysselsatt hela kvällen.

Med andra ord så känner jag inte mig positiv idag... Det är för kallt helt enkelt... Och för tråkigt... Och för trött ... Och för ensamt... Och för att jag saknar min mini me... Och för att jag måste packa... Och för att jag är hungrig... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0