Nyfiken...

... Som fasen. Jag förstod att det var tre som skulle bli nyfiken... Syrran och mamma sms:ade i hopp om att få veta och tre missade samtal i från syrran. Min moster har inte hört av sig men däremot vet jag att hon har suttit med mamma och spånat. Haha, jag känner mina nära och kära!
Tillbaka till det som jag har hållt för mig själv... I måndagskväll gjorde jag slut med en era på 23år. Mitt längsta förhållande är nu över. Min saknad är stor och mitt humör är svajigt som fan. Det känns tomt och ensamt, samtidigt som en lättnad... Du är saknad kära pall mall!
Japp, jag chockar mig själv och min omgivning med att sluta röka. Anledning? Nu när jag har varit sjuk så har jag haft ett jäkla tryck över bröstet, det är fan inte skönt och jag vill inte vara med om det igen.
Det går bra, lättare än vad jag trodde men kvällarna är jäkliga... Jag har tagit en halv cigg någon kväll för att få ner hornen och pulsen lite och jag känner ingen skuld för det. Vill jag ta en cigg för att kunna somna så gör jag det och det är mitt beslut. Om det skulle vara en cigg om dagen så är det fortfarande grymt mycket bättre än minst 20...

Nu har jag ingen ork kvar så jag bäddar nog ner mig bredvid mitt lilla hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0